Treci la conținut

Politică de retur

Politică de returnare produse și restituire a banilor

In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la pawradise.ro (KINECON TRENDS AND TRADE SRL).

Atentie: Va rugam nu lipiti, dumneavoastra sau curierul, etichetele de transport direct pe produs sau pe ambalajul produsului (puneti produsul intr-o punga sau un colet si pe colet lipiti eticheta).

Daca produsul sau cutia produsului ajunge la noi cu etichete lipite pe el veti fi responsabil pentru diminuarea valorii produsului.

1. Dreptul de retur

Conform legislației în vigoare și politicii noastre interne, aveți dreptul să returnați produsele achiziționate în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora, fără penalități și fără a invoca un motiv.


2. Procedura de retur

Pentru a iniția procesul de retur, vă rugăm să urmați acești pași:

  1. Trimiteți un email la suport@pawradise.ro, menționând:

    • Produsele pe care doriți să le returnați.
    • Numărul de telefon utilizat la plasarea comenzii.
    • Contul IBAN unde doriți să primiți rambursarea.
  2. După primirea solicitării, vom organiza ridicarea coletului de la adresa specificată de dumneavoastră.

    • Nu este necesar să tipăriți AWB-ul, curierul îl va avea pregătit în momentul ridicării.
    • Pawradise va suporta integral costurile de transport pentru retur.

3. Costurile transportului pentru retur

  • Dacă ați achiziționat un singur produs, vă vom rambursa atât contravaloarea produsului, cât și costul transportului inițial.
  • Dacă ați achiziționat mai multe produse și returnați doar o parte dintre ele, costul transportului inițial nu va fi rambursat.

4. Rambursarea banilor

Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maximum 14 zile lucrătoare de la primirea coletului returnat. Rambursarea se va face exclusiv prin transfer bancar, în contul IBAN furnizat.


5. Excepții de la dreptul de retur

Produsele care nu pot fi returnate sunt:

  1. Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, care nu mai pot fi aduse la starea de produs nou.
  2. Dispozitivele medicale (ex. termometre) și accesoriile acestora, din motive de protecție a sănătății.
  3. Produsele sigilate care au fost desigilate de consumator și nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă.

6. Diminuarea valorii bunurilor returnate

Vă reamintim că sunteți responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor returnate dacă acestea prezintă urme de utilizare excesivă, diferite de cele necesare pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al produselor.

În cazul în care produsele returnate prezintă uzură (pete, zgârieturi, îndoituri etc.), acestea vor fi acceptate retur doar după aducerea lor la conformitate, iar costurile de recondiționare vor fi suportate de client.


7. Retururi speciale

În cazul următoarelor situații, costurile de retur vor fi suportate integral de Pawradise:

  • Produs livrat greșit.
  • Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție.
  • Produs în colet deteriorat.

 


Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala comerciantului, in termen de 30 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Produsele trebuie aduse la sediul nostru sau trimise prin curierat rapid. Nu folositi Posta Romana intrucat ei nu aduc coletele la sediul nostru si nu vom fi raspunzatori pentru eventualele pierderi ale coletelor.

 

Coletele se trimit la adresa: Strada DN1, nr.16, Campina, Prahova.

KINECON TRENDS AND TRADE S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in termen de  zile de la data denuntarii contractului de catre client, dar nu inainte de a intra in posesia bunurilor.

 

Diminuarea valorii bunurilor returnate:

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, cumparatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.

De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să probeze o bicicleta in casa fara a iesi cu ea pe strada.
Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
In cazul in care cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Resigilat.
Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii bunurilor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este în responsabilitatea cumparatorului.

Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.

In cazul in care produsul este deteriorat in asa masura incat el nu mai poate fi adus la conformitate, acesta va fi refuzat.

 

Exercitarea dreptului de retragere

  • Consumatorul informeaza KINECON TRENDS AND TRADE S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract printr-o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail, mesaj in pagina de contact sau fax). Consumatorul are la dispozitie 30 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
  • Obligatiile care revin KINECON TRENDS AND TRADE S.R.L. Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, dar nu inainte de receptionarea produselor.
  • Obligatiile care revin consumatorului
    Produsele sunt inmanate KINECON TRENDS AND TRADE S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 30 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Mentiune

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in: Ordonata de urgenta nr 34 / 2014
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site.